Засідання клубу "Молодий вихователь" завжди проходять весело та змістовно!

 

Клуб "Молодий вихователь" у дії!

Коротенький фотозвіт із кількох засідань:

 

-випробували нестандартне фізкультурне обладнання (нетрадиційні методики фізкультурно-оздоровчої роботи продемонструвала інструктор з фізкультури Волошина Л. В.),

- навчилися діставати лід з води без допомоги рук (пошуково-дослідницька діяльність зацікавила молодого вихователя Анцифорову О. О.),

- намалювали зимові пейзажі листком із пекінської капусти (нетрадиційні методики малювання використовує вихователь Швадченко О. О.).

Щоразу цікаво, змістовно, повчально!

 


1 засідання семінару-практикуму для педагогів:

 «Дитячі дослідження: впроваджуємо нову методику»


4 грудня 2018 року відбулася педагогічна рада на тему:

«Психолого-педагогічне проектування

сучасна освітня технологія»

Були розглянуті такі питання:

1. Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2. Результати тематичного вивчення стану організації  освітнього процесу за освітньою лінією «Дитина в соціумі».

3. Теоретичні аспекти методу проектів як ефективної форми організації освітнього процесу.

4. Педагог як координатор проектної діяльності.

5. Фактори успішного впровадження проектної діяльності.

 

6. Затвердження рішень педагогічної ради.

РІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ:

     1. Вихователю-методисту:

     1.1. Надати практичну допомогу вихователю Швадченко О. О. в оформленні власної сторінки на сайті.

     1.2. Розробити добірку матеріалів для вихователів на сторінку сайту ДНЗ № 27 «Світанок» «Методи та способи реалізації завдань освітньої лінії «Дитина у соціумі»;

    1.3. Надати консультацію вихователям груп раннього віку щодо використання інноваційних технологій для формування соціальної компетентності дошкільників.

                                                                                                                     До 14.12.2018 р.

     2. Вихователям груп раннього віку:       

     2.1. Поповнити ігровий осередок згідно вимог «Примірного переліку навчально-дидактичного матеріалу в ЗДО» та оформити куточки усамітнення.

                                                                                                                    До 14.12.2018 р.

      2.2.  Провести колективний перегляд занять ознайомлення із соціумом з використанням інноваційних технологій

                                                                                                                    До 25. 01.2019 р

      3. Вихователям груп молодшого віку:

      3.1. Розробити картотеку дидактичних ігор з освітньої лінії «Дитина у соціумі»

                                                                                                                   До 25. 01.2019 р.

     4.3. Вихователю групи старшого дошкільного віку Ільницькій М. А. провести презентацію проекту «Школа – це там, де навчають»: інтегроване заняття «Ми до школи готові».

                                                                                                                       Лютий 2019 р.

     5. Усім педагогам:

     5.1. Дотримуватися виконання рішень попередньої педагогічної ради.

                                                                                                                      Протягом року.

     5.2. Взяти участь у фестивалі педагогічної майстерності «Проектна технологія  у дії».

                                                                                                                        Лютий 2019 р.

     5.3. Тісно співпрацювати з музичним керівником, практичним психологом та інструктором з фізкультури під час реалізації проектної діяльності.

                                                                                                                       Протягом року

Голова                                          А. І.  Галілей

Секретар:                                     М. А. Ільницька 


    Відповідно до Річного плану ЗДО на 2018 - 2019 н. р. та до педагогічної ради "Пошуково-дослідницька діяльність як провідна технологія формування екологічної компетентності дошкільників"  вихователь групи середнього передшкільного віку "Бджілка" Мяус К. Д. 7 листопада 2018 р. провела колективний перегляд інтегрованого заняття "У лабораторії здоров*я". Дітлахи на практиці переконалися у тому, що їсти фарбовану картоплю у вигляді чіпсів, пити різнокольорову газовану воду - шкідливо для дитячого організму. А вживання вітамінів та заняття спортом зробить їхнє здоров*я міцним як горішок.


Майстер-клас 

вихователя-методиста Воробйової Л. В. для батьків (11.10.2018)

 

"Читати - це модно!" у рамках проведення Тижня сім"ї

 

Ми вчилися обирати якісні дитячі книги, читати так, щоб дитина захоплювалася цим, створили власну книгу-порадник.


31.08.2018 року у "Світанку" відбулося

засідання педагогічної ради

«Про організацію освітньої діяльності закладу дошкільної освіти

 у 2018 – 2019 навчальному році»,

Були розглянуті такі питання:

       1. Аналіз  виконання рішень попередньої педагогічної ради.

       2. Підсумки роботи  за оздоровчий період 2018 р.

     3. Пріоритетні завдання роботи закладу на новий навчальний рік:

- обговорення листа МОН

України від 13.06.2018 р. №1/9-386 «Про особливості організації діяльності закладів дошкільної освіти

у 2018 - 2019 навчальному році»;

-      матеріалів серпневої конференції;

-      матеріалів колегії управління освіти від 12.06.2018 р. «Про стан мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку як складової у підготовці до успішного навчання в школі в закладах дошкільної освіти №№ 6,25,27,30, НВК № 16»;

-      наказу управління освіти і науки Сумської міської ради від 21.06.2018 р. № 234 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами закладів дошкільної освіти міста в 2018 – 2019 навчальному році»

3.          4. Затвердження річного плану роботи ДНЗ на 2018- 2019 н. р.

4.         

5.          5. Затвердження освітніх програм, розкладу занять, розпорядку дня,  форм планування, графіків проведення фізкультурних та музичних занять, свят і розваг,  гурткової роботи

   6. Затвердження перспективного плану проходження атестації та підвищення кваліфікації педагогічними працівниками.

   7. Затвердження  плану роботи творчої групи  «З Україною в серці»

    8. Затвердження плану роботи клубу «Молодий вихователь»

    9. Затвердження  комплектації

груп та розподілу

функціональних обов’язків

працівників ДНЗ на

навчальний рік.   

  10. Затвердження плану заходів щодо наступності між

дошкільною та початковою

ланками освіти.

 

   11. Ухвалення рішень педагогічної ради.

РІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ:

1.  Керуватися у своїй діяльності для успішної організації освітнього процесу Планом роботи ЗДО № 27 «Світанок» на 2018 – 2019 н. р., планувати роботу з дітьми згідно режиму дня, розподілу освітньої діяльності за блочно-тематичною схемою та враховуючи індивідуальні особливості дошкільників

Усім учасникам освітнього процесу

Протягом 2018 – 2019 н. р.

2. Працювати згідно наказу від 28.08.2018 р. № 91 «Про комплектацію груп і розподіл функціональних обов’язків між працівниками на 2018 – 2019 навчальний рік».

                                                                                       Педагогам

                                                                                       Протягом 2018 – 2019 н. р.                       3. Використовувати педагогіку партнерства для організації освітнього процесу у спілкуванні з дітьми та батьками.

                                                                                       Усім педагогам

                                                                                       Протягом 2018 – 2019 н. р.

      4. Дотримуватися Інструктивно-методичних рекомендацій МОН України для використання в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.     

Усім педагогам

Протягом 2018 – 2019 н. р.

5. Виконувати заходи на виконання рішень  колегії управління освіти від 12.06.2018 р. «Про стан мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку як складової у підготовці до успішного навчання в школі в закладах дошкільної освіти №№ 6,25,27,30, НВК № 16» відповідно запланованих термінів.

Усім педагогам

Протягом 2018 – 2019 н. р.

6. Надати методичну допомогу вихователям з метою виправлення недоліків у оздоровчий період 2019 р.

Вихователю-методисту

Травень 2019 р.

7. Продовжувати працювати за Програмою розвитку дітей дошкільного віку «Я у Світі».

Вихователям груп раннього, молодшого

 та середнього передшкільного віку;

Протягом 2018 – 2019 н. р.

8. Визначити групи старшого передшкільного віку «Казочка» та «Квіточка» експериментальними, які будуть працювати над упровадженням освітньої програми для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»

Вихователям груп старшого передшкільного віку.

Протягом 2018 – 2019 н. р.

9. Залучати до гурткової роботи дітей починаючи із середнього передшкільного віку.

Вихователям середнього та старшого передшкільного віку.

Протягом 2018 – 2019 н. р.

 

10. Проводити засідання атестаційної комісії згідно графіку проходження атестації педагогічних працівників та з дотриманням Положення про атестацію педагогічних працівників.

Членам атестаційної комісії

Протягом 2018 – 2019 року.

11.  Дотримуватися графіка підвищення кваліфікації

Вірчак І. В., Ільницькій М. А., Мяус К. Д.

Протягом 2018 – 2019 н. р.

 

      12. Обрати оптимальні форми співпраці з батьками (консультації, тренінги,  анкетування) та використовувати їх протягом нового навчального року з метою покращення освітнього процесу.

                                                                  Музичному керівнику.

                                                                  Протягом 2018 – 2019 н. р.

  13. Проводити індивідуальні заняття з дітьми, які потребують корекційної роботи, планувати та проводити бінарні заняття з розвитку мовлення і музичного виховання  з використанням логоритміки.

                                     Вихователям усіх вікових груп та музичному керівнику.

                                                                                     Протягом 2018 – 2019 н. р.

14. Оновити інформацію у власних сторінках на сайті ЗДО.

Інструктору з фізкультури, музичному керівнику,

практичному психологу

Протягом вересня 2018 р.

 

15. Створити власну сторінку  на сайті закладу, де можна поділилася досвідом роботи з упровадження проектної технології .

Вихователю Швадченко О. О.

 

16. Дотримуватися графіку засідань творчої групи «З Україною в серці» та клубу «Молодий вихователь».

Педагогам

Протягом 2018 – 2019 н. р.

17. Дотримуватись виконання Плану заходів співпраці КУ Сумської ЗОШ № 5 та Сумського ЗДО № 27 «Світанок» на 2018 – 2019 н. р.

 Педагогам

Протягом 2018 – 2019 н. р.

 

Голова                                                              А. І. Галілей

 

Секретар                                                          М. А. Ільницька


Тренінг для педагогів "Бережливим бути корисно" в рамках тижня "Споживай енергію економно" (26 - 30.03.2018 р.)


Підвищуємо кваліфікацію педагогічних працівників. 

Участь у фестивалі "Перспектива - 2018".

(15 - 17.03.2018 р.)


Засідання психолого-педагогічного консиліуму 

 

"Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі”

(27.02.2018р.)


Педагогічна рада "Виховання духовної культури дошкільників засобом створення музейного простору"

(21.02.2018р.)

РІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ:

1. Рішення попередньої  педагогічної ради вважати таким, що потребує продовження виконання та постійного контролю з боку адміністрації.

До 20.04.2018 р.

2. Взяти на контроль вихователю-методисту Воробйовій Л. В. питання упровадження інноваційних технологій педагогами закладу.

До 20.04.2018 р.

3. Розробити заходи по роботі з батьками з виховання духовно-патріотичних почуттів вихователю-методисту Л. В. Воробйовій.

До 20.04.2018 р.

4. Систематизувати матеріали  організації роботи з національно-патріотичного та морально-духовного виховання в ДНЗ № 27 «Світанок» вихователю-методисту Л. В. Воробйовій.

До 20.04.2018 р.

 

5.  Розробити картотеку вправ практичного психолога для проведення з педагогічним колективом.

До 20.04.2018 р.

6.  Використовувати у роботі «Алгоритм проведення екскурсії до музею».

Постійно.

7. Розробити рекомендації щодо оформлення міні-музею в кожній віковій групі.

До 02.03.2018 р.

8. Розробити та провести одну із запропонованих форм роботи вихователем Красулею Я. М.  з батьками з метою створення міні-музеїв вихователям усіх вікових груп.

До 20.04.2018 р.

9. Створити міні-музеї вихователям:

- групи старшого віку «Золота рибка» (вихователі Брянцева М. Ю., Проніна Н. П.)  - «Вишиванка»;

- групи старшого віку «Сонечко» (вихователі Кейзерова Г. О.,        Брянцева М. Ю.) – ґудзиків;

 - групи середнього віку «Квіточка» (вихователі Бурко Л. А., Ільницька М. А., Красуля Я. М.) – «Чудо-ложка»;

- групи молодшого віку «Зірочка» (вихователі Швадченко О. О., Красуля Я. М.) – театрального мистецтва  «У світі народних казок»;

- групі молодшого віку «Їжачок» (вихователі Мяус К. Д., Ільницька М. А.) – годинників.

До 20.04.2018 р.

10. Доповнити та поновити осередок національно-патріотичного виховання вихователям таких вікових груп:

- середнього віку «Квіточка» (вихователі Бурко Л. А.,                    Ільницька М. А., Красуля Я. М.);

- групі молодшого віку «Зірочка» (вихователі Швадченко О. О.,      Красуля Я. М.);

- раннього віку «Малючок» (вихователі Кононенко І. С.,            Степаненко А. В.)

До 20.04.2018 р.

11. Систематизувати  та поповнити навчально-методичний матеріал (дидактичні, настільно-друковані ігри, демонстраційний матеріал) з національно-патріотичного та духовно-морального виховання у таких вікових групах:

- групи середнього віку «Квіточка» (вихователі Бурко Л. А.,          Ільницька М. А., Красуля Я. М.);

- групі середнього віку «Казочка» (вихователь Яцишена М. В.);

- групі молодшого віку «Зірочка» (вихователі Швадченко О. О.,       Красуля Я. М.);

- групі молодшого віку «Їжачок» (вихователі Мяус К. Д.,              Ільницька М. А.);

- групі раннього віку «Малючок» (вихователі Кононенко І. С., Степаненко А. В.);

- групі раннього віку «Дзвіночок» (вихователі Казимирчук Л. М., Кононенко І. С.)

До 20.04.2018 р.

12. Опрацювати вимоги Базового компонента дошкільної освіти з національно-патріотичного виховання та розробити відповідну систему занять  з використанням інноваційних технологій (зокрема, музейної педагогіки) вихователям груп старшого віку «Сонечко» (вихователі Кейзерова Г. О., Брянцева М. Ю.) та «Золота рибка» (вихователі Брянцева М. Ю., Проніна Н. П.).

До 30.03.2018 р.

13. Провести повторний моніторинг вивчення рівня сформованості духовно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку.

До 20.04.2018 р.

          Голова:                                                         Галілей А. І.

 

          Секретар                                                       Ільницька М. А.


Готуємося до педагогічної ради "Виховання духовної куцльтури дошкільників засобом створення музейного простору": колективний перегляд вихователя групи середнього дошкільного віку "Казочка" Яцишеної М. В. «Подорож до  міні-музею народної іграшки».

 


У ході підготовки до педагогічної ради вихователь старшої групи "Золота рибка" Брянцева М. Ю. провела колективний перегляд заняття з валеологічного виховання з використанням ІКТ "У лабораторії здоровя". Дітки разом шукали пелюстки до "Квітки здоровя", виконуючи різноманітні завдання та досліджуючи діяльність органів чуття - носика, вушок, оченят, ротика. Із задоволенням дітки виконували гімнастику для очей та фізкультхвилинку з допомогою мультимедійної дошки.

   Молодий педагог творчо підійшла до проведення заняття та продемонструвала свій професіоналізм.


Мандрівка ІКТ - країною - педагогічний ринг, який провела вихователь-методист Л. В. Воробйова для педагогів закладу. Метою даного заходу було:

- удосконалювати педагогічну компетентність у сфері інформаційно-комунікаційних технологій;

- підвищувати інформаційну культуру педагогів;

- сприяти підвищенню рівня мотивації до оволодіння ІКТ;

- формувати вміння домовлятися та співпрацювати з колегами.

У змаганнях взяли участь команди "Малючок" та "Електроніки". У ході виконання завдань учасники вчилися творчо мислити, закріплювали знання з інформатики, удосконалювали навички роботи з текстовими документами та презентаціями. Дух змагання оволодів педагогами та все ж перемогла дружба!


ПЕДАГОГІЧНА РАДА
МЕТОДИЧНИЙ ФЕСТИВАЛЬ

«Реалізація завдань

освітньої лінії

«Особистість дитини»

(22.03.2017 р.)

 

шляхом впровадження інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховний процес дошкільного закладу»

Педагогічна рада проводилася у формі методичного фестивалю. 

Методичний фестиваль використовується з метою обміну досвідом роботи, запровадження у практичну діяльність нових педагогічних ідей і методичних знахідок. На фестивалі відбувається ознайомлення з кращим педагогічним досвідом, з нестандартними ідеями, методиками, які виходять за межі традицій і загальноприйнятих стереотипів.

На педагогічній раді розглядалися такі запитання:

   1. Інформація про виконання рішень попередньої  педагогічної ради (доповідач А. І. Галілей, завідувач)

   2. Результати тематичного вивчення стану організації навчально-виховного процесу за освітньою лінією «Особистість дитини» (доповідач – А. І. Галілей, завідувач ДНЗ)

   3. Вікові можливості, завдання розвитку та організація життєдіяльності дитини дошкільного віку за освітньою лінією  «Особистість дитини» (доповідачі: Казимирчук Л. М. – вихователь групи раннього віку, Швадченко О. О. – вихователь групи молодшого дошкільного віку, Яцишена М. В. – вихователь групи середнього дошкільного віку, Брянцева М. Ю. – вихователь групи старшого дошкільного віку)

   4. Організація розвивального середовища (доповідач – Л. В. Воробйова, вихователь-методист)

   5. Використання мультимедійних технологій у роботі з дітьми (показ презентацій, доповідачі – Л. В. Волошина, інструктор з фізкультури, М. А. Ільницька, вихователь групи молодшого дошкільного віку)

   6. Шляхи, засоби та методи реалізації (доповідач – Л. В. Воробйова, вихователь-методист). Для реалізації цього питання була проведена інтерактивна гра "Я - Вам, Ви - мені". Тобто після теоретичної частини педагогам було запропоновано створити посібники для реалізації завдань освітньої лінії "Особистість дитини" із запропонованих підручних матеріалів. Кожен з учасників проявив творчість та скористався раніше набутим досвідом. Виставка порадувала неабиякою фантазією!

   7. Затвердження рішень педагогічної ради (А. І. Галілей, завідувач ДНЗ).

 РІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ:

1. Рішення попередньої педагогічної ради вважати таким, що потребує продовження виконання та контролю з боку адміністрації.

2. Поставити на контроль адміністрацією закладу питання упровадження інноваційних технологій педагогами  ДНЗ.

3. Вихователю – методисту:

3.1 Розробити каталог матеріалів з використання ІКТ за освітньою лінією «Особистість дитини» (дидактичні ігри, вправи, музичний супровід);

3.2. Систематично поновлювати інформацію на сторінці сайту та в соціальній мережі «Фейсбук».

3.3. Розробити інформаційні буклети «Вікові можливості, завдання розвитку та організація життєдіяльності дітей дошкільного віку» для усіх вікових груп.

 

До 12.12.2017 р.

4. Вихователям груп:

4.1. Використовувати інформаційно-комунікативні технології для організації освітнього процесу та розробити відповідну картотеку (групи: «Малючок», «Дзвіночок», «Квіточка», «Зірочка», «Сонечко» і «Золота рибка»);

До 12.12.2017 р.

4.2. Виготовити обладнання для проведення дихальних вправ,  систематизувати наочний, роздатковий та ігровий матеріал з освітньої лінії «Особистість дитини» (усіх вікових груп);

До 12.12.2017 р

4.3. Створити картотеку дидактичних, настільно-друкованих та рухливих ігор з освітньої лінії «Особистість дитини» (усіх вікових груп);

4.4. Взяти до уваги алгоритм реалізації завдань освітньої лінії «Особистість дитини» та користуватися ним в організації освітнього процесу  (усіх вікових груп);

До 12.12. 2017 р.

4.5. Виготовити демонстраційний та ігровий матеріал за освітньою лінією «Особистість дитини» (групи раннього віку «Малючок»);

 До 12.12. 2017 р.

4.6. Поповнити розвивальне середовище обладнанням для проведення пошуково-дослідницької діяльності (групи старшого дошкільного віку «Золота рибка» та «Сонечко»);

До 12.12. 2017 р.

5. Інструктору з фізкультури:

5.1. Постійно вести свою сторінку на сайті ДНЗ, вчасно        оновлювати інформацію

5.2. Створити відеотеку з використанням ІКТ для організації фізкультурно-оздоровчої роботи.

До 12.12.2017 р.

 

 

 

 

Голова                 ___________                                                 А. І. Галілей

Секретар             ___________                                                 М. А. Ільницька

 


Семінар-практикум "Формування професійної компетентності молодих спеціалістів у ДНЗ" практичного психолога пройшов на високому рівні. Команди молодих спеціалістів та педагогів зі стажем роботи зясували яким досвідом роботи вони можуть і готові поділитися із колегами, поміркували над тим, які аспекти своєї діяльності слід удосконалити та доопрацювати. Молоді педагоги мали змогу скористатися порадами своїх наставників. Разом виконували творчі вправи. Усі завдання були настільки цікавими, що час проминув непомітно. Дякуємо практичному психологові Плужник Л. В.!

31 серпня 2017 року у Сумському ДНЗ № 27 "Світанок"  відбулася педагогічна рада № 1 «Організація навчально-виховної роботи ДНЗ у 2017 – 2018 н. р.».

Питання, які були розглянуті:

1.Аналіз роботи дошкільного навчального закладу в літній оздоровчий період 2017 р.

    2. Обговорення листа МОН України від 13.06.2017 р. №1/9-322 «Щодо організації роботи в дошкільних

навчальних закладах у 2017 - 2018 навчальному році» та рекомендацій серпневої конференції.

   3. Про впровадження ІКТ у навчально-виховний процес ДНЗ (на виконання рішення колегії Сумської міської ради від 22.06.2017 р. «Про впровадження та поширення інноваціних, інформаційно-комунікативних технологій у роботі ДНЗ»).

   4. Схвалення річного плану роботи ДНЗ на 2017 – 2018 н. р.

    5. Схвалення планів  та графіків роботи, розкладів організованої навчальної діяльності вузьких спеціалістів та спеціалістів з проведення гурткової роботи на 2017 - 2018 н.р.

   6.Схвалення  Програми, форми перспективного та календарного планування освітнього процесу, орієнтованого розподілу занять, розпорядку дня у всіх вікових групах.

   7. Схвалення перспективного плану проходження атестації та підвищення кваліфікації педагогічними працівниками.

   8. Схвалення складу і плану роботи творчої групи з питання «Підвищення комп’ютерної грамотності педагогів»

   9. Схвалення складу і плану роботи клубу «Молодий вихователь»

   10.Схвалення  комплектації груп та розподіл функціональних обов’язків працівників ДНЗ на

навчальний рік.

  11. Схвалення плану заходів щодо наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.

  12. Схвалення рішень педагогічної ради.


ЗАХОДИ

ПО РОБОТІ

З ПРЕДСТАВНИКАМИ РОМСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОСТІ

 

№ з\п

Зміст

Відповідальний

Термін

1.

Батьківські збори: «Толерантне ставлення до представників національних меншин»

Завідувач, вихователі

Вересень

2.

Кріглий стіл для батьків – представників національних меншин «Роль дошкільної освіти у вихованні дитини»

Вихователь-методист, вихователі

Жовтень

3.

Обмін родин ромської та української національності досвідом виховання за чаюванням під час проведення «Тижня сім’ї».

Вихователі

Жовтень

4.

    Кейс інформаційної допомоги

   1. Кабінет Міністрів України Розпорядження від 11 вересня 2013 р. № 701-р

Київ «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Стратегії захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020 року»  

   2. Правовий статус представників ромської національної меншини

    3. Закон України «Про національні меншини в Україні»

Закон введено в дію з дня опублікування - 16 липня 1992 року (згідно з Постановою Верховної  Ради України від 25 червня 1992 року N 2495-XII) Із змінами і доповненнями, внесеними  Законами України від 3 липня 2012 року N 5029-VI,  від 16 жовтня 2012 року N 5461-VI.

   4. Загальна декларація прав людини.

   5.  Декларація  прав національностей України (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1991, N 53, ст.799 )

Вихователь-методист

Постійно

 

5.

  Виготовлення ширми для батьківського куточка з питання: «Інформація про обов’язки та права батьків, права та свободи дитини у світлі Законів України» та ознайомлення батьків зі змістом ширми.

Вихователі

 

Листопад

6.

Тиждень правових знань: «Ми різні – ми рівні»

         - бесіди: «Дружба народів – традиції  і сучасність», «Традиції та обряди ромів»;

         - тематичні заняття «Я і мої права», «У країні прав», «Захисти мене від лиха і зла, бо я – дитина мала», «Право на ім’я» та ін.

         - презентація для батьків «Права дитини»

         - ознайомлення із творчістю ромських авторів: Микола Ільїн, Михайло Козимиренко, Микола Панков, Наталія Варакута, Рані Романі.

         - музична розвага «Казка про допитливого Їжачка» (право на інформацію).

Вихователь-методист, вихователі груп,

Музичні керівники

Грудень

7.

Виставка дитячих малюнків «Я  - громаданин України».

Вихователі

Грудень

8.

Правовий лекторій «Правовий статус представників ромської національної меншини»

Вихователі

Січень

9.

Збагачення етнографічних осередків у всіх вікових групах виробами, які б представляли ромську національність (фотоальбоми, предмети побуту, музичні записи, художні твори)

Вихователі

Протягом року

10.

Музична година ромського колективу  художньої самодіяльності «Народжені мандрувати» (до Дня відкритих дверей).

Вихователь-методист, вихователі, музичні керівники

Квітень (до Дня відкритих дверей)

11.

Треніг для батьків «Сходинки взаємин» (вирішення питання толерантних відносин між представниками різних національностей).

Практичний психолог

Лютий

12.

Виставка-презентація «Скарбниця творчості ромської національності» (поезія, музика, живопис)

Вихователь-методист, музичні керівники

Березень