Під час проведення Тижня психології практичним психологом Плужник Л. В. були задіяні всі учасники освітнього процесу: педагоги, діти та їх батьтки. Заслуговують на увагу такі форми роботи, як творча майсткрня "Кольоровий світ дитинства", музична казка-виставалялькового театру "Маленьке жабенятко", тренінгове заняття "Подорож до країни фантазії", спільний проект батьків та дітей "Океан добрих справ"

Підсумовуючи всі проведені заходи, слід відмітити те, що використання інноваційних форм та методів роботи сприяло формуванню позитивного мікроклімату для колективу, отримання емоційного задоволення дітьми,  та набуття нового досвіду з питань збереження психологічного здоровя батьками.


План

заходів по проведенню

Тижня психології

з 23.04.2018р. по 27.04.2018р.

 

Дата

Назва заходу

Учасники

Відповідальний

Понеділок

23.04.2018

Відкриття Тижня психології

Оформлення стенду «Тиждень психології в ДНЗ»

Всі учасники навчально – виховного процесу

Пр. психолог

Подорож країною мультляндії (перегляд розвиваючих мультфільмів)

Група раннього віку «Малючок», «Дзвіночок»

Пр. психолог

Педагоги

Вівторок

24.04.2018

Бесіда «Найдорожча на світі людина – мама» з переглядом мультфільму «Мама для мамутеняти»

Старша група

«Сонечко»,

«Золота рибка»

 

Пр. психолог,

Педагоги

Творча майстерня – «Сонечко моєї душі»

Молодша група

«Зірочка»

Пр. психолог

Педагоги

Муз. керівник

 

Семінар – практикум на тему: «ЗДО і сімя: виховуємо особистість разом»

Батьки

Пр. психолог

Педагоги

 

Середа

25.04.2018

 

Творча майстерня –

«Кольоровий світ дитинства»

Молодша група

«Їжачок»

Пр. психолог

Педагоги

Музична казка – вистава для лялькового театру: «Маленьке Жабенятко»

Всі учасники навчально – виховного процесу

Пр. психолог

Педагоги

Муз. керівник

Тренінгове заняття на тему: «Подорож до країни фантазії»

Педагоги

Пр. психолог

Четвер

26.04.2018

Спільний проект батьків і дітей: «Океан добрих вчинків»

Діти, батьки середньої групи «Квіточка»

Пр. психолог

Педагоги

 

Спільний проект батьків і дітей: «Потяг дружби»

Діти, батьки середньої групи «Казочка»

Пр. психолог

Педагоги

П’ятниця

27.04.2018

Практична вправа «Добери кульку» (з використанням мультимедійної презентації)

Середня група «Квіточка»,

«Казочка»

Пр. психолог

Круглий стіл: обмін враженнями, підбиття підсумків тижня психології

Педагоги

Вихователь - методист

Пр. психолог


«ДІЄТА ДЛЯ ТОЛЕРАНТНИХ»

Ось яку «дієту» для тих, хто хоче стати толерантними, розробили психологи:

 

ПОНЕДІЛОК

розмовляючи з людьми, дивитись їм в очі, вітатися з усіма

ВІВТОРОК

намагатися не нав’язувати нікому свою волю

СЕРЕДА

зробити для когось добру справу так, щоб він не здогадався, що добро йде від вас

ЧЕТВЕР

не виявляти до іншого такого відношення, яке ви не хочете відчувати до себе

ПЯТНИЦЯ

намагатися добре виглядати, говорити з усіма тихим голосом

СУБОТА

записати п’ять позитивних якостей, що характеризують вас і вашого друга

НЕДІЛЯ

знайдіть три привода, щоб сказати «дякую» вашим близьким


Груповий колаж з педагогами "Ні - негативу! Так - позитиву!"


Тест "Чи загрожує Вам нервовий зрив?"


Вправа "Дихальна гімнастика "Ха"!


Семінар-практикум "Формування професійної компетентності молодих спеціалістів у ДНЗ"

Дорожня карта учасника АТО 

щодо реалізації прав та пільг

22-52-28, 32-62-12- пільги на житлово – комунальні послуги  (адреса м.Суми, Вул.Харківська буд.35)

32 -75-60 – забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (адреса м. Суми, вул. Харківська буд 35)

36-91-55 – забезпечення путівками на санітарно – курортне лікування

36 – 91- 55 – оформлення грошової компенсації за невикористану санаторно – курортну путівку (адреса м.Суми, Вул.Харківська буд.35)

22 – 21 – 84 – Сумський міський об’єднаний військовий комісаріат (адреса

м. Суми, вул. Г.Кондратьєва 157)

60 – 15 - 22 – Сумський міський центр зайнятості населення (адреса м. Суми, вул. Баумана, 45)

70 -06-59 – Відділ охорони здоров’я Сумської міської ради (адреса м. Суми, вул. Горького, 21)

66-00-20, 67-98-99 – Головне управління пенсійного фонду України в Сумській області (адреса м. Суми вул. Пушкіна, 1)

63-28-88-Координаційний центр з питань організації надання благодійної допомоги Збройним Силам України, Державній прикордонній службі України та Національної гвардії України в м. Суми (адреса м. Суми, пл. Незалежності,2 )

70 – 06- 09 – сумський міський центр соціальних служб (адреса, м.Суми.Вул.Холодногірська, 10)

 

67 – 98 – 39  - Комунальна установа «Агенція промоції «Суми» (адреса м.Суми, вул.Соборна 27)

Громадська організація 

«Асоціація фахівців з подолання наслідків психотравмуючих подій»

М.Суми вул. Кузнєчна, 2

Здійснюється психологічний супровід військових та їх родин:

üІндивідуальні консультації психолога та психотерапевта;

üТерапія посттравматичного стресового розладу (ПТСР);

üГрупи підтримки для бійців, що повернулися із зони бойових дій;

üГрупи підтримки для жінок та дітей, що є членами сімей учасників АТО;

üСупровід членів сімей загиблих, в тому числі по телефону;

üІндивідуальна та групова робота з пораненими в шпиталях;

Отримати довідку, записатись на консультацію або участь в групі підтримки в м. Суми, можна

 

за телефонами 095 51 78 303 та 098 36 36 702



РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

АБЕТКА ПОРАД БАТЬКАМ

 

А — аналізуйте, що дитина дивиться по телевізору чи в Інтернеті.

Б — будьте толерантними під час розмови з дитиною.

В — вас запитують — уважно слухайте, давайте відповіді.

Г — говоріть із дитиною у зрозумілій, прийнятній для неї формі.

Д — дивіться телевізор, читайте журнали разом із вашою дитиною.

Е — економте свій час і сили на вмовляння дитини прочитати якусь книжку чи подивитися певну передачу; напевно, їй це ще зарано — на все свій час.

Є — єдність поглядів, оцінок батьків у тому, що дивиться, читає, у що грається дитина на комп'ютері.

Ж — життя дитини не має обмежуватися телевізором, комп'ютером чи плеєром.

З — з розумінням ставтеся до телепрограм, які обирає дитина, зважайте на її вік, інтереси тощо.

І — ігри на комп'ютері заміняйте рухливими іграми надворі.

К — купуйте дитині тільки необхідне, не потурайте її забаганкам.

Л — любіть ваших дітей та приділяйте їм більше уваги.

М — мистецтво — це не лише телебачення, преса та Інтернет.

Н — не кажіть дитині: «Тобі ще рано це дивитися», — просто перемкніть канал на ту програму, яку можна дивитися разом із нею.

О — обговорюйте з дитиною побачене по телевізору.

П — поважайте думки дитини.

Р — радійте та сумуйте разом із дитиною в повсякденному житті, коли дивитеся чи обговорюєте телепередачу або книжку.

С — стежте за своєю поведінкою, бо діти наслідують вас.

Т — творчий потенціал дитини розвивайте.

У — успіх у вихованні залежить від здорової атмосфери в родині.

Ф — фарби та палітра кольорів у вашому житті нехай завжди сяє лише веселими барвами.

X — хай завжди дитина відчуває ваш інтерес до себе.

Ц — цікавтеся друзями дитини: запрошуйте їх до себе в гості, дізнавайтеся і про їхні захоплення, погляди на життя, про те, що вони читають, тощо.

Ч — частіше допомагайте дитині виконувати доручену справу, але не виконуйте її за дитину.

Ш — шум — це ворог здоров'я дитини.

Щ — щастя і радість дітей — у ваших руках.

Ю — юнацький вік — це найкращий період у житті дитини.

Я — якщо хочете, щоб ваша дитина була ввічливою, порядною, люб'язною, правдивою, ставилася до всіх із любов'ю, дотримуйтеся самі цих порад.


Музикотерапія

Людям здавна відомо про цілющі властивості музики. У наш час музика широко використовується в лікуванні нервової системи.

Проти головного болю, емоційного напруження використовуються такі музичні твори:

·        Л.ван Бетховен «Фіделіо»;

·        В.А. Моцарт « Дон Жуан»;

·        Ф. Ліст « Угорська рапсодія №1»;

·        Д. Хачатурян. Сюїта «Маскарад»;

·        Дж. Гершвін « Американець у Парижі».

Для зняття гіпертонії та напруженості:

·        Й.С. Бах «Ре – мінор» для скрипки;

·        Й.С. Бах «Кантата № 21»;

·        Б. Барток «Соната для фортепіано»;

·        А. Брукмер. Месса «Мі – мінор»;

·        Б. Барток «Квартет № 5».

Для загального тонусу, поліпшення самопочуття:

·        Л.ван Бетховен. Увертюра «Егмонт»;

·        П. Чайковський. Шоста симфонія, 3- тя частина;

·        Ф. Ліст « Угорська рапсодія №2».

Проти безсоння:

·        Ф. Сібеліус «Сумний вальс»;

·        П. Чайковський «Баркарола», «Осіння пісня», «Сентиментальний вальс»;

·        К.Глюк «Мелодія»;

·        Ф. Шуберт «Аве Марія», «Серенада»;

·        К. Сен – Санс «Лебідь».

 

При негативних психічних станах:

·        Р. Вагнер « Пісня вечірніх зірок» з опери «Тангайзер»;

·        В. Белліні. Увертюра до опери «Норма»;

·        К. Дебюссі «Море», «Місячне світло»;

·        Ф. Мендельсон – Бартольді «Блискуче капаріччіо».

При депресивних станах:

·      Л.ван Бетховен. Симфонічна увертюра «Егмонт»;

·        Ж. Бізе. Сюїта з опери «Кармен»;

·        К. Дебюссі «Іверія»;

·        Й.Гайдн «Створення світу».

При значній психічній та соматичній втомі:

·        Й.С. Бах «Кавова кантата»;

·        Б. Бріттен  « Пітер граймо»;

·        М. де Фалья  «Ночі в садах Іспанії»;

·        Г. Гедель  «Музика на воді».

У стані тривожності:

·        Ф. Шопен «Прелюдії»;

·        І. Штраус Вальси;

·        Ф. Шуберт «Весільні пісні»;

 

·        Дж. Верді Мелодійні арії з опер.