Передовий досвід не має термінів  служби:  він зберігає значимість, поки корисний. Досвідом треба вміти розпорядитися. Його можна омертвити, ігнорувати,  однак можна і змусити працювати, розвиватися, збагачувати практику.

 

 

    Передовий педагогічний досвід – це оптимальна діяльність педагога, що є результатом творчого пошуку, несе в собі елементи новизни, спрямована на вирішення актуальних завдань навчання і виховання, забезпечує стійку ефективність навчально-виховного процесу як у межах існуючих форм роботи, так і на основі їх удосконалення. 



Вихователь-методист Яцишена М. В. взяла участь у I міжнародній науково-практичній конференції «Освіта для ХІІ століття: виклики, проблеми, перспективи», в рамках якої написала доповідь на тему: «Арт-педагогіка як засіб формування естетичного смаку дошкільників». Стаття  опублікована в збірнику «Освіта для ХІІ століття: виклики, проблеми, перспективи».


Практичний психолог Висоцька Л. В. поділилась своїм досвідом роботи, обгрунтувавиши актуальну проблему формування емоційної сфери дитини.


Пошуково-дослідницька діяльність використовує у своїх діяльності вихователь Мяус К. Д. Своїм досвідом роботи залюбки поділилася на секційному засіданні вихователів груп молодшого та середнього дошкільного віку 22 серпня 2018 року. Її заняття було опубліковане на сторінках фахового журналу "Дошкільне виховання".